My Family Trips part 1


Holla~ apa khabar semua? harap anda semua sihat! ^_^ hari ini hari Sabtu, 5 Julai 2014 persamaan 7 Ramadhan 1435H . Pejam celik pejam celik sudah seminggu kita berpuasa bagi umat Islam. Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar. Hope anda pun dapat melaksanakan ibadah puasa dengan sempurna. In Shaa Allah. 

Oke.. kita berbalik kepada tajuk yang tertera di atas.. ^_^ - My Family Trips - atoto~ Sebenarnya Sya dah lama nak kongsikan cerita ni tapi disebabkan ada masalah sikit berkenaan dengan internet, jadi tertunggak lah Sya nak publish... atotot~ *maaf bahasa tunggang tebalik dah keluar .. Okay... Sya dan keluarga pergi bercuti ke negeri Perlis semasa sukan SUKMA dijalankan ataupun semasa cuti  sekolah pertengahan tahun tempoh hari. Kami pergi ke sana pada hari Ahad, 1 Jun 2014 dan pulang semula ke Perak pada hari Khamis, 5 Jun 2014.

Sya dengan parents pergi ke Perlis untuk melawat anak abang Sya yang bernama Nawra Khadija, yang menyambut kelahirannya yang ke setahun. Birthday Cik ora pada 11 Jun 2014. Disebabkan kami sekeluarga ada hal pada minggu berkenaan, oleh itu kami mengambil keputusan untuk datang awal seminggu dari tarikh berikut. 

Ya Allah! betapa rindunya kami terhadap budak kecil tu :3 .. Makin comel!! tapi sayang~ :-( Rambutnya masih tak tumbuh lebat~ haha.. xD it's okay~ nanti dah besar Cik Ora simpan rambut panjang keyh :') .. yang buat Sya geram dengan Cik Ora~ atoto~ Cik Ora dah ada 4 batang gigi.. haha... comel je tengok dia senyum! Lagi satu! Cik Ora pandai buat muka! atoto~ kechik-kechik dah pandai berposing! *tak macam ucu dia~ ucu dia selalu posing ' V aka peace' haha.. Cik Ora pun dah pandai main game dalam tablet! Omo~ terlebih pandai! budak zaman la~ tahap kecerdikan tu tinggi sangat :3 Sya ingat lagi pada malam pertama kami sampai di rumah tu, Sya ada suakan air dekat Cik Ora~ amboi dia!! bukan main cepat lagi minum air tuh! hahax XD dahaga sangat lattuw :3 haha... Nak tengok muka comel Cik Ora tak?? jom usya sikit ^_^ 



bersambung...

No comments: